Dziennik elektroniczny – instrukcja rejestracji

Od września 2017 r. w naszej szkole funkcjonuje dziennik elektroniczny. Jest on dostępny na stronie https://uonetplus.vulcan.net.pl/cieszyn. Loginem do konta będzie adres mailowy.

Adresy e-mail wprowadzane są do e-dziennika przez wychowawcę – Opiekunowie oraz Uczniowie chcący mieć dostęp do EDZ powinni podać swoje adresy e-mail wychowawcom klas.

Instrukcja zakładania konta na dzienniku elektronicznym:

1. Otwieramy w dowolnej przeglądarce stronę: https://uonetplus.vulcan.net.pl/cieszyn, by otworzyć stronę Dziennika:

2. Po kliknięciu „Zaloguj” pojawia się strona logowania / zakładania konta. Klikamy w opcję „Załóż konto”:

3. Po kliknięciu „Załóż konto” przechodzimy do strony tworzenia konta, gdzie wpisujemy DOKŁADNIE ten sam adres e-mail, który podaliśmy wychowawcy (będzie on naszym loginem) oraz klikamy potwierdzenie, że nie jesteśmy robotem i klikamy „Wyślij wiadomość”:

4. Pojawia się Podsumowanie operacji, po którym należy czekać na odebranie wiadomości e-mail ze specjalnym linkiem:

5. Treść wiadomości e-mail, jaką otrzymamy po założeniu konta, klikamy w długi link:

6. Po otwarciu linku wchodzimy na stronę, w której po raz pierwszy tworzymy hasło do naszego konta:

Po uzupełnieniu hasła w dwóch polach oraz kolejnym potwierdzeniu, że nie jesteśmy robotem, możemy wrócić do głównej strony dziennika, to znaczy https://uonetplus.vulcan.net.pl/cieszyn i logujemy się przy użyciu adresu e-mail oraz hasła.